1970-tal - Inredning

Än i dag finns lite 70-tal i mitt hem

2015-02-08 17:12 #0 av: [Shaman Wolf]

Den här måste jag säga jag gillar skarpt, har alltid vart så förtjust i 70-talets orange färg.

Mina föräldrar köpte den på ett glasbruk i Småland men jag minns inte vilket nu men vi åkte runt på semestrar och handlade en del på olika glasbruk under 70-talet.

Den här är jag riktigt rädd om, en del avskyr den och säger släng ut eländet Förskräcktmen jag trivs kanon och den fungerar både som ljusstake och vas.

Vet inte men just 70-talets inredning tycker jag så mycket om,det är nåt varmt över det Cool

Anmäl
2015-02-08 17:47 #1 av: Magi-cat

Orange är charmigt! Glad Jag har en vas som är något liknande. Kan inte bestämma mig för om den är ful eller snygg eller så ful att den är snygg. Men jag gillar den. Kär

Hjärta "...the beginning of wisdom, is, "I do not know" (Data)

Anmäl
2015-02-08 19:43 #2 av: Tarotstollan

Gillar den också, jag har något liknade men i klarblått. Fick den som födelsedagspresent någon gång i början på 70-talet. Tyvärr är den aldrig framme numera, då katterna antagligen skulle välta den, min är mycket smalare.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2016-04-04 08:16 #3 av: Dioramabyggare

#1:  "Fulsnygg" kanske? Skämtar

Anmäl
2016-04-04 08:28 #4 av: Magi-cat

#3 Kanske det. Glad Fulsnyggt orange är charmigt! Skrattar

Och så fick jag den av en bekant, vilket förstås bidrar till att jag gillar den...

Hjärta "...the beginning of wisdom, is, "I do not know" (Data)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.