Annons:
Etikettertvradio
Läst 1428 ggr
Cessy
2015-03-09 07:52

Stargate o Stargate SG-1

Filmen Stargate  hade premiär 1994 o serien Stargate SG-1 började sändas 1997 - 2007 o var en serie som sedan fick flera andra spinnoffer

Filmer:
Stargate
The Ark of Truth
Continuum

Serier:
Stargate SG-1
Stargate Atlantis
Stargate Infinity
Stargate Universe

Här hemma såg jag o sonen fimerna o jag köpte in SG-1 o Atlantis o vi betade samtliga avsnitt efterhand o serierna lånade vi sedan ut till "mormor" som också älskade dessa. Däremot har jag/vi aldrig sett de två sista serierna så de vet jag ingenting om, men den första är ändå den serien o filmerna som har speciell plats i mitt nostalgihjärta.😉 Någon annan som såg  Stargate?

Annons:
CheChe
2015-03-09 11:50
#1

MacGyver är ju med här med. Något kallare yttre, men det går inte att missa den varma insidan.

Det var ett tag sedan jag såg filmen… ✨

Gillar första serien bäst. Atlantis har iofs en humoristisk roll i "mekaren".

Cessy
2015-03-09 11:57
#2

Jo här har MacGyver liksom vuxit till sig o blivit äldre men ff. lika ridderlig o rättrådig 😉 Ja SG-1 är o förblir den bästa, men jag har i o för sig inte sett vare sig Infinity eller Universe, så dessa båda vet jag ingenting om. Fast jag fick attans lust o se om serien o det kan jag ju faktiskt då jag har alla säsongerna kvar på DVD, så det blir det nog sedan framöver, för jag blev jättesugen då jag tittade lite på första avsnittet ovan.😇

[Torpedtass]
2015-03-13 11:56
#3

Sätt alla Stargate du just listade upp. Det kommer också framöver komma en nyinspelning på första filmen i form av tre olika filmer.

Tarotstollan
2015-03-14 23:04
#4

Följde dessa två serier, de var bra. Dessutom spelades Daniel av James Spader som nu har huvudrollen i The Blacklist som sänds på torsdagar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: