Annons:
Etikettoff-topic
Läst 879 ggr
Anterrabae
5/26/15, 7:46 PM

God kväll den 26 Maj

Kan ni tänka er, det är snart Juni! Hur har du haft det idag? Har du kunnat njuta av sol? Här närmar det sig kväll, och snart är det dags för kvällsmat, och sen stoppa dottern i säng.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
Maria
5/26/15, 7:49 PM
#1

Jag har inte haft en så bra dag idag. Växlat mellan soffan och datan. Det är befriande att vara här på iFokus och glömma värk och andra besvär.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Anterrabae
5/26/15, 7:50 PM
#2

#1 fy för värk och besvär! Skönt att man kan få va hemma och ta det lugnt då! *skickar styrkekram*

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Maria
5/26/15, 7:51 PM
#3

Tack, detsamma önskar jag dig.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Anterrabae
5/26/15, 7:53 PM
#4

Tack, tack! :) Idag lyckades jag prestera en promenad till busshållplatsen! (300-400 m)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Skorpion76
5/26/15, 8:01 PM
#5

Jag har fortsatt att skriva på min spökhistoria!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Cessy
5/26/15, 8:16 PM
#6

Här kom sonen hem igår med magsjuka, så natten har väl varit sisådär, men han verkar piggnat till nu i alla fall. Så nu gäller det hålla tummarna för att vi slipper det.

Annons:
Anterrabae
5/27/15, 3:44 PM
#7

#5 så spännande med spökhistoria! #6 fy för magsjuka. Mamma fick det i söndags kväll här också. Som tur är verkar vi andra ha klarat oss. Idag känner jag av att jag tog en 400m-promenad igår. Ont i fot och nacke. Så idaghar jag tagit det extra lugnt så jag orkar med morgondagen. Då måste jag orka. Då har vi både möte med kommunen och sen har dottern "skolans dag" första gången med lilltös.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Upp till toppen
Annons: