Annons:
Etiketterfilmteater
Läst 751 ggr
[GIKmio]
8/24/18, 7:11 PM

Polisskolan ( Police Academy )

Polisskolan ( Police Academy ) är en filmserie i form av sju komedifilmer. Den första filmen hade premiär 1984. Eftersom bristen på poliser är så stor så väljer borgmästaren i stan att sänka intagningskraven så att längd, vikt, utbildning och IQ inte längre är så avgörande för intagningen. Detta klipp är från Polisskolan 2 då Captain Mausers schampoo byts ut till superlim..

Annons:
Carmarino
8/24/18, 7:14 PM
#1

Har inte sett en enda av de filmerna faktiskt. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Calcifer
8/24/18, 7:17 PM
#2

Första filmen är fantastisk. De andra önskar jag de hade skippat.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[GIKmio]
8/24/18, 7:23 PM
#3

Ettan och trean gillade jag. Jag gillade även filmen när dom åker till Florida på semester. Det här är ju den gamla VHS-tiden när man hyrde hos videouthyraren. Glöm inte att spola videobandet tillbaka till början!  🙂

[GIKmio]
8/24/18, 8:13 PM
#4

Mannen som intervjuas är Zed som dök upp första gången  i Polisskolan 2.  Som gick från att vara kriminell till att utbilda sig till snut. Skådespelaren Robert "Bobcat" Goldthwait..

Tarotstollan
8/24/18, 9:56 PM
#5

Första gången jag såg de filmerna tyckte jag de var hysteriskt roliga men  numera är de bara tröttsamma.
Jag tycker de går i repris varann månad numera på tv, så man glömmer dem ju inte precis.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[GIKmio]
8/25/18, 9:26 AM
#6

Zed och Sweetchuck. Det omaka paret som fick dela rum 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: