Annons:
Etikettertvradio
Läst 1917 ggr
Carmarino
8/24/18, 7:45 PM

Starsky And Hutch

En av mina favoritserier från 1970-talet var Starsky And Hutch.

Min favorit var Starsky, och jag köpte en likadan kofta som han hade. Den var otroligt bra; varm och skön och nästan vind- och vattentät. Det vill säga det tog väldigt lång tid innan regnet trängde igenom koftan, men när det väl hade gjort det så tog det nog ett dygn, kanske mer, att få den torr igen. 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
[GIKmio]
8/24/18, 7:55 PM
#1

Det var däremot en serie som jag hörde talats om men inte tittade på..

Tarotstollan
8/24/18, 9:50 PM
#2

Också en serie jag följde.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
8/25/18, 12:24 PM
#3

Trodde att jag hade koftan kvar, så jag var nere i källaren idag och kollade, men den fanns inte där. Förmodligen har jag gjort mig av med den. Möjligen kan den ligga i någon låda långt in i garderoben, men jag tror inte det.

Misstänker att den gick sönder, eftersom jag använde den så mycket. Skulle jag mot förmodan hitta den, så lovar jag att ta ett foto på den och visa här. 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[[eskils_]]
8/26/18, 5:36 PM
#4

Bra serie, tittade också på den! Däremot gillade jag inte filmen, med andra skådespelare. Inte lika snygga och roliga som de i serien…

Carmarino
8/26/18, 6:14 PM
#5

Nej, filmen vill jag inte se. Tyckte inte alls att skådespelarna passade i rollerna. Ben Stiller som Starsky är bara så fel, och Owen Wilson som Hutch är inte särskilt rätt heller. Det känns mer som om det var någon slags sketch/parodi på Saturday Night Live de skulle göra.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: