Leksaker

Star Wars på Toy World

2018-08-29 16:38 #0 av: Carmarino

Toy World i Helsingborg finns även ett Star Wars Miniland med flera montrar. Här är några av dem.

Tyvärr gjorde ljuset det rätt svårt för min kamera att ta skarpa bilder, så därför är en del av dem lite suddiga. Hoppas ni ser vad det är ändå.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-08-29 16:38 #1 av: Carmarino

Längst ner BB-8 och R2-D2. Farkosten på hyllan ovanför är från Rogue One.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-08-29 16:38 #2 av: Carmarino

Star Wars Rebels på andra hyllan ovanifrån, R2-KT på nedre hyllan.

Anmäl
2018-08-29 16:38 #3 av: Carmarino

Det här tror jag är Darth Vader med sitt lasersvärd, men jag kan ta fel. Det var svårt att se. Tryckte man på knappen skiftade färgerna hela tiden. Det fanns också ljud till, men det aktiverade jag inte.

Anmäl
2018-08-29 16:39 #4 av: Carmarino

Mos Espa på Tatooine från The Phantom Menace (Det mörka hotet).

Anmäl
2018-08-29 16:39 #5 av: Carmarino

Vet inte riktigt från vilken film det här är, men det verkar åtminstone vara Jabba the Hut. Så det är troligtvis från Return of the Jedi.

Anmäl
2018-08-29 16:40 #6 av: Carmarino

Geonosis från Attack of the Clones (Klonerna anfaller).

Anmäl
2018-08-29 16:40 #7 av: Carmarino

Geonosis från Attack of the Clones (Klonerna anfaller).

Anmäl
2018-08-29 16:40 #8 av: Carmarino

Mos Eisley på Tatooine och Millennium Falcon från A New Hope (Ett nytt hopp).

Anmäl
2018-08-29 16:40 #9 av: Carmarino

Hoth från The Empire Strikes Back (Rymdimperiet slår tillbaka).

Anmäl
2018-08-29 16:41 #10 av: Carmarino

Hoth från The Empire Strikes Back (Rymdimperiet slår tillbaka).

Anmäl
2018-08-29 16:41 #11 av: Carmarino

Jabba the Hutt Palace från Return of the Jedi (Jedins återkomst).

Anmäl
2018-08-29 16:41 #12 av: Carmarino

Sarlacc och the Great Pit of Carkoon från Return of the Jedi (Jedins återkomst), och (tror jag) Ewokbyn på Endor, samt några andra figurer. På hyllan ovanför; kejsarens ankomst.

Anmäl
2018-08-29 16:42 #13 av: Carmarino

R2-D2 nyckelring. Den var bara några centimeter hög, och hängde i en växt som stod på receptionsdisken.

Anmäl
2018-08-30 19:03 #14 av: GIKmio

Jag samlade på ett antal figurer och läste serietidningen. Dessvärre sålde jag eller gjorde mig av med den samlingen. 

Sajtvärd på Nostalgi i Fokus. Medarbetare på Sport i fokus, Öl i fokus och Värmland i fokus..

Anmäl
2018-08-30 20:30 #15 av: Aleya

Du kanske borde lägga detta i Star wars ifokus också. Om du inte redan gjort det

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anmäl
2018-08-31 09:18 #16 av: Carmarino

#15 Ja, jag har funderat på det, men inte kommit längre än så. Ska försöka hinna med det någon av de kommande dagarna.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.