TV och radio

TV-reklam vi minns..

2018-11-19 17:24 #0 av: GIKmio

... och helst inte vill minnas. För 20-25 år sedan  var TV-reklam inte alltid lika uppskattat som idag då man vant sig med att det blir avbrott i programmen. En del TV-reklamer blev dock rentav  populära. Det här ett 20 år gammalt klipp som jag minns att jag gillade musiken. Även om det blev mycket Grumme tvättsåpa ibland under en TV-kväll Glad

Sajtvärd på Nostalgi i Fokus. Medarbetare på Sport i fokus, Öl i fokus och Värmland i fokus..

Anmäl
2018-11-19 17:32 #1 av: Taggeman

Spendrups Öl är en klassiker. DreglarGapskrattar

><> ><> ><> ><> ><> (^I^)><> ><> ><> <>< <><

Anmäl
2018-11-19 17:37 #2 av: Göstage

En reklam att minnas, nu när licensen förpassas till historien.

Stolt medis på Kust & hav iFokus och stöttar självklart Debatt iFokus.

Anmäl
2018-11-19 17:38 #3 av: GIKmio

#1 Gammal ölreklam finns det mycket av Glad Pripps Blå har haft många olika. Blå blå känslor Glad

#2 Finns nog en del som varit värda en snigel på ögat genom åren Glad

Sajtvärd på Nostalgi i Fokus. Medarbetare på Sport i fokus, Öl i fokus och Värmland i fokus..

Anmäl
2018-11-19 19:19 #4 av: Maria

Jag minns en gammal reklam för jeans. Levis kanske märket var? Det var i alla fall en man iklädd bara ett par jeans som tog sig fram genom villaträdgårdar och och dök i deras pooler i Hollywood kanske?

/Maria

Anmäl
2018-11-19 20:43 #5 av: GIKmio

Dra in magen så jag kommer förbi och fram Skrattar

Anmäl
2018-11-21 11:03 #6 av: Hayabusa

Kanske inte direkt TV-reklam, men ändock lite lustig. Eller märklig...nåja, alla minns vi väl Puch?

Anmäl
2018-11-22 22:30 #7 av: sponny

En klassiker från -96. "Modem heter det väl?"

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.