Minnesboken - idoler vi mist

Ray Sawyer från Dr. Hook avliden

2019-01-01 09:10 #0 av: Göstage

Mannen med ögonlappen- Ray Sawyer från gruppen Dr. Hook med en mängd hits bakom sig avled på nyårsaftonen i en ålder av 81 år.  Sawyer gjorde även solokarriär.

https://www.svt.se/kultur/musik/dr-hook-stjarna-dod-blev-81

Stolt medis på Kust & hav iFokus och stöttar självklart Debatt iFokus.

Anmäl
2019-01-01 12:55 #1 av: Carmarino

Oj, var han så gammal. Det visste jag inte. Fast alla blir vi ju äldre.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2019-01-01 14:38 #2 av: Göstage

Ja, det var ett tag sedan man var "only sixteen"...

Anmäl
2019-01-01 20:59 #3 av: MonicaLagerquist

RIP

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-01-03 18:45 #4 av: GIKmio

Ska jag vara ärlig så är det ett band och en artist som gått mig förbi.. Namnet Dr. Hook låter dock bekant.. eller så tänker jag på Captain Hook. Inte min musikgenre och ingen grupp som på annat sätt satt avtryck under min uppväxt.

Sajtvärd på Nostalgi i Fokus. Medarbetare på Sport i fokus, Öl i fokus och Värmland i fokus..

Anmäl
2019-01-03 18:51 #5 av: Göstage

Då har du missat något! Det ringer ingen klocka när du hör den här till exempel?

Anmäl
2019-01-03 18:58 #6 av: GIKmio

#5 Tyvärr inte Skrattar

Sajtvärd på Nostalgi i Fokus. Medarbetare på Sport i fokus, Öl i fokus och Värmland i fokus..

Anmäl
2019-01-03 19:19 #7 av: GIKmio

Kors i taket! Denna har jag hört tidigare, men i modernare tappning Skrattar

Anmäl
2019-01-04 00:28 #8 av: Carmarino

Fast det är väl ändå Sylvia's mother som är den mest kända låten?

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.