Annons:
Etikettminnesboken
Läst 544 ggr
MonicaLagerquist
2019-02-27 08:32

Magnus Lindberg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Vila i frid

🌺💔

Stolt ägare till fem La permer

  • Redigerat 2023-01-02 15:51 av Carmarino
Annons:
Carmarino
2019-02-27 10:22
#1

#0 Tog mig friheten att lägga in bilderna på min skiva med Magnus Lindberg i din kommentar, för jag tycker de gör sig bättre överst i tråden. Hoppas det inte gör något.

Magnus Lindberg såg jag många gånger när han spelade med Landslaget på 70-talet. Hans version av Desperado var så otroligt bra. Tyvärr verkar den inte finnas på skiva (eller Youtube).

En annan favorit, som han sjöng tillsammans med Landslaget var Hårda år, så det får bli den istället.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
2019-02-27 10:24
#2

Även Ljusterö, från soloskivan, är väldigt bra. På skivan sjunger han tillsammans med Annifrid Lyngstad, men när han gjorde den på scen så var det bara han själv som sjöng. Tycker faktiskt den var bättre live, med bara honom. 🤐


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

MonicaLagerquist
2019-02-27 10:28
#3

Just Ljusterö får mina minnen att vakna till liv.❤️

Stolt ägare till fem La permer

Carmarino
2019-02-27 14:52
#4

Såg honom en gång på Malmen i Stockholm. Det var det ställe som musikerna själv gick till på måndagarna när de var spellediga. Han stod och pratade med Jerry Williams, och det var då jag insåg hur kort Jerry var. Nu är bägge borta i cancer. 😢


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: