Nostalgi - Övrigt

Nostalgipalatset

2019-03-20 17:35 #0 av: GIKmio

Nostalgipalatset är ett ställe på nätet för alla samlare av nostalgi. Titta och leta i utbudet.. och minns.

http://www.nostalgipalatset.com/se/

Sajtvärd på Nostalgi i Fokus. Medarbetare på Sport i fokus, Öl i fokus och Värmland i fokus..

Anmäl
2019-03-20 17:41 #1 av: Carmarino

Ja, där finns det mycket spännande. Glad

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2019-03-20 17:47 #2 av: GIKmio

#1 Star Wars-figurer bland leksakerna. Det finns mycket att fynda på nätet där produkten ligger kvar i originalförpackningen efter 35-40 år. Vill man besöka butiken istället så ligger den på S:t Eriksgatan 101 i Stockholm. Hoppas bara att den är aktuell.

Sajtvärd på Nostalgi i Fokus. Medarbetare på Sport i fokus, Öl i fokus och Värmland i fokus..

Anmäl
2019-03-20 20:29 #3 av: ludgopelle

#0 Jag minns Mupp bilarna. Jag hade två sådana.
Synd att jag inte sparade dem i originalförpackningen.😢

Anmäl
2019-03-21 19:44 #4 av: GIKmio

En Batmobil till värde av 2500:- Jag hade en enkel Batmobil som var liten. Men på den tiden sa man inte Batman utan Läderlappen. Jag var mest förtjust i dockorna. Hade dock inte Batman. Jag hade Stålmannen, Spindelmannen och Hulken.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.