Annons:
Etikettertvradio
Läst 490 ggr
Elmaa
6/19/19, 11:34 PM

VAD HETER PROGRAMMET??

Jag är 13 och minns ett program väldigt tydligt från när jag var liten. Det var ett animerat program,sånt som är gjort av deg. Det handlade om en utomjording familj som bodde på en planet som jag tror var röd. Jag har sökt och sökt på allt möjligt men hittar det inte. Utomjordingarna hade som massa ”vårtor” eller typ födelsemärken på sig som var bruna. Dom hade blått hår har jag för mig,och en vit hund. Jag minns att dom planterade någon speciell potatis. Och att det fanns en brevbärare som åkte och lämnade post i någon flygande bil. Är det någon som vet vad det är för program jag pratar om!? Det är bara 2 personer som vet vad jag tänker på, om dom inte gjort det hade jag bara trott jag inbillat mig allt. Tacksam för svar!

Annons:
Maria
6/20/19, 7:26 AM
#1

Då är programmet från runt 2000 eller?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Elmaa
6/20/19, 4:31 PM
#2

#1 jag antar det!

Carmarino
6/22/19, 7:31 PM
#3

Om du är 13 så bör programmet ha varit från tidigast 2009-2010, förmodligen lite senare om du inte har minnen från du var mycket mycket liten. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Elmaa
6/23/19, 1:27 AM
#4

#3 jag var nog 4-5 när jag kollade på programmet. Men vart man än söker och på vad man än söker kommer ingenting upp!

Carmarino
6/23/19, 12:31 PM
#5

#4 Hoppas det är någon som minns. Jag är själv för gammal för att ha sett det, och jag hittar inte heller något när jag söker på det.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[GIKmio]
6/30/19, 8:55 AM
#6

Jag har sökt men inte hittat något.  Om man söker på Wikipedia på till exempel animerade rymdserier från 2000-talet får man en en hel lista.

Annons:
Elmaa
6/30/19, 4:47 PM
#7

#6 jag tar och kollar på det!

Upp till toppen
Annons: