#2 Igår tittade jag på Buddy's Song. Det var en rätt dålig kopia, så det var svårt att höra vad de sa, men jag förstod nog i stora drag åtminstone.
Det var väl inte en av de allra bästa filmerna jag har sett, men den var helt okej.
Det är faktiskt inte Chesney som spelar huvudrollen, utan Roger Daltrey. Ja just det, sångaren i the Who. 
Blev dock lite besviken, för det var inte förrän i den allra sista minuten av filmen, när eftertexterna rullade, som man fick höra lite av The One and Only. Hade förväntat mig att man skulle få så den när de spelade den ovanpå bilvraken, för det var den första videon till låten som jag såg på MTV.
Minns att jag tyckte låten var jättebra redan första gången jag hörde den. Det dröjde dock inte länge förrän den ersattes av den officiella videon (som inte är samma som den i #0).
Tror att jag har hört The One and Only uppemot tusen gånger, kanske fler. Nä, jag ljuger inte. Den gick på repeat hemma rätt länge och jag spelade till och med in ett kassettband - C90 - med bara den låten på, på bägge sidorna. Det lyssnade jag till i bilen.
Kom på ytterligare en Chesney Hawkes-sång, som hör till mina favoriter. Även den är från 1990-talet, nämligen Friends and Lovers.