Annons:
Etikettertvradio
Läst 385 ggr
Carmarino
2019-08-12 12:52

Det sitter i väggarna

I kväll börjar en ny säsong av Det sitter i väggarna. Det första programmet finns redan nu att se på SVT Play. Den här säsongen är Christopher O'Regan utbytt mot Rickard Thunér från bl.a. Antikrundan.

Tycker det är spännande att se hur det ser ut i de gamla husen, och hur man renoverar dem. Fast allra mest spännande tycker jag att husets historia är. Hoppas att Rickard kan göra det lika intressant som Christopher. Fast det är ju inte Rickard personligen som forskar fram alla fakta, utan han har säkerligen lika mycket hjälp som Christopher förmodligen hade.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Maria
2019-08-12 15:07
#1

Jag älskar det programmet. Jag tycker även det är roligt med renoveringarna på gammalt varsamt vis.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Carmarino
2019-08-12 15:28
#2

Ja, jag tycker det är mycket trevligare än Allt för Sverige, för man slipper allt hysteriskt tävlande och får bara se det roliga. 🙂

Ska försöka hinna se programmet idag, för jag är nyfiken på om det fortfarande är lika bra, nu när Christopher O'Regan inte är med.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Maria
2019-08-12 18:31
#3

Jag gillar båda programmen.🙂 Tycker det är svårt att dra liknelser då det är så totalt annorlunda utom att de har svensk historia som grund.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2019-08-13 15:12
#4

Jag tycker Rickard gjorde ett jättebra jobb.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Carmarino
2019-08-13 15:43
#5

Håller med. Tycker programmet är lika bra fortfarande. Roligt att se den gamla stationen och så kul att de gamla postfacken var kvar där bakom. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[GIKmio]
2019-08-15 17:13
#6

Det är mycket nostalgi på TV nu för tiden. Lägg även till Hälsningar från, viss nostalgi och tillbakablickar i Kronérs sommarprogram och i TV-serien Vår tid är nu..

Annons:
Carmarino
2019-08-15 17:22
#7

Visar de Vår tid är nu igen?


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[GIKmio]
2019-08-15 17:24
#8

#7 Var en intervju i morse på TV hörde jag. En ny säsong från åren  1968-71 är på gång i SVT..

Carmarino
2019-08-15 17:28
#9

Aha, då är det nog inte dags än. Är inte säker, men jag undrar om jag inte missade förra säsongen. Får kolla när den nya kommer. Då lär väl alla de tidigare säsongerna finnas på SVT Play så att man kan "titta ikapp". 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: