Off Topic

Över 1000 i aktivitet..

2019-10-14 22:20 #0 av: GIKmio

Nostagi i fokus har nu gått över 1000 i aktivitet. Vilket betyder att det är rejäl aktivitet på sajten. Ett stort tack till min medarbetare Carmarino samt alla fina medlemmar som hjälper till att hålla sajten igång.. Och som värnar för nostalgin och minns tillbaka.. GIKmio/Sajtvärd

Sajtvärd på Nostalgi i Fokus. Medarbetare på Sport i fokus, Öl i fokus och Värmland i fokus..

Anmäl
2019-10-14 23:46 #1 av: eskils

#0 Kul, grattis! Partajar

Undrar dock i vilken kategori den här står i sajtlistan längst ner på sidan. Hittar den inte. Den kanske inte står med där, kan det vara förklaring till låg aktivitet?

Anmäl
2019-10-14 23:48 #2 av: GIKmio

Den finns i kategorin Geografi och Historia, Tycker dock inte Geografi och Historia passar ihop tillsammans mer än i dom gamla SO-ämnena i skolan.

Sajtvärd på Nostalgi i Fokus. Medarbetare på Sport i fokus, Öl i fokus och Värmland i fokus..

Anmäl
2019-10-15 03:52 #3 av: Carmarino

Nostalgi räknas förmodligen som historia, så det är nog därför sajten hamnat där.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2019-10-15 07:27 #4 av: Maria

Vad trevligt.Glad

/Maria

Anmäl
2019-10-15 11:30 #5 av: eskils

#2 Ja, där står den ju! Tänkte inte på att leta under den rubriken... Glad

Anmäl
2019-10-18 16:34 #6 av: GIKmio

#4 Tack Maria. 

Ibland när jag sitter och tittar på TV eller pratar med folk så dyker det upp en tanke, ja just den ja, den har vi inte publicerat. Allt med nostalgi tas tacksamt emot. Filmer, TV-serier, musik, kläder,  prylar.. Nu låter det som att jag driver en loppmarknad Gapskrattar

Anmäl