Evolution of dance
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En kort historisk genomgång av dans.
Mvh // Johan
Svettigt värre. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Mycket bra att även lärt sig alla 😊
Haha, den var ju helt underbar😃 Morgonens goa skratt.
/Maria
Danshistorien fortsätter. Nu är det dansutmaningar på Tiktok som gäller. Här är en tjej som gör det liiite mer avancerat än bara dans. 🙂
@adriennbanhegyi_jump #roundofapplause #jumprope #skipping #style #dance #moveyourbody #rope #cardio #exercise #workout #fy #fyp #tiktok @tiktok
♬ Iko Iko - Justin Wellington
Danstalanger kan finnas där man minsta anar det. 😉
"You can look back, but it's best not to stare." (Tom Petty)
På den tiden jag var ute i svängen fick jag höra att jag dansade lite styltigt. Först nu förstår jag att det var en komplimang. 😉
- Redigerat 2024-04-05 18:10 av Fornöga
#6: 😄
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
- Redigerat 2024-04-06 11:06 av Fornöga
För den som finner sin lokala buggkurs i ABF:s regi litet trött och medioker…🙂
"Don't Panic" (Douglas Adams)
- Redigerat 2025-04-12 14:54 av Bo§e
Alla förstår kanske inte finska, men bilderna talar för sig själv 😉
#10: Nog många som har lärt sig dansa till den. 😁
(Har sett den förr.)