Nostalgi iFokus

Nostalgi

Etikettminnesboken
Läst 481 ggr
Carmarino
5

Till minne av Adam Alsing

Coronaviruset har skördat ännu ett offer. Programledaren Adam Alsing har avlidit i sviterna av corona, endast 51 år gammal. https://www.expressen.se/nyheter/adam-alsing-ar-dod/

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Den kända nöjesprofilen och programledaren Adam Alsing har avlidit vid 51 års ålder efter att ha smittats av coronaviruset.
  • Redigerat 2023-01-02 15:39 av Carmarino
  • Redigerat 2020-10-26 21:03 av [GIKmio]
Herveaux
3

😮😭💔
Vila i frid Adam, tack för alla skratten!

// Harley

Vixxen
3

Tråkigt! Vila i frid!

Lussan20
3

Fina, fina Adam ditt minne blir ljust. Du var en varm och ömhjärtad människa!💔😭

Soligajag1
3

Så tragiskt ! Fina Adam ! Vi kommer att sakna dig ! ❤️ Vila i frid! ❤️

HH 🙂

[GIKmio]
3

Jag träffade på Adam ibland på Drottninggatan i Karlstad under gymnasietiden i början av 90-talet. Han älskade sitt Färjestad BK fastän han flyttade till huvudstaden och han var även väldigt allmänbildad och var väldigt mån om andra. Det har gått två veckor sedan hans allt för tidiga bortgång och jag blev oerhört chockad.

Herveaux
4

Min fd chef berättade att när hon var ute och festade i sin ungdom brukade hon och hennes kompis gå till ett ställe där Adam jobbade som vakt i dörren.
Hon var ganska övertygad om att han var Sveriges då mest älskade dörrvakt.
Han brukade ha allsång och lekar med folket som stod i kö.😂

// Harley

[Göstage]
2

Vänner av Adam Alsing kan se hans sista program, "Top Gear Sverige" som har premiär på Kanal 5 ikväll kl. 21.00. (Åtta avsnitt).

[GIKmio]
5

Eftersom det är ett halvår sedan Adam Alsing gick bort så gick jag in och ändrade rubriken Adam Alsing har avlidit. Istället så får det bli Till minne av Adam Alsing då inlägget kan fortsätta vidare .. Många minns och vill hylla Adam fortfarande. Det var samma sak när Sven-Erik Magnusson i Sven-Ingvars gick bort. Personligen minns jag honom fortfarande när han var på en radiostation nu på 2000-talet och folk ringde in för att utmana honom i en frågesport och dom förlorade alla..