Nostalgi iFokus

Nostalgi

Etikett: quiz
Läst 292 ggr
Carmarino
0

Quiz - Vad kan du om radioprogrammet Sommar?

Dags för en ny quiz från News55. Den här veckan handlar den om programmet Sommar. Det var länge sedan jag lyssnade på det programmet, men lyckades ändå pricka in 8 av 10 rätt. En hel del var gissningar, men några kunde jag faktiskt.

http://www.news55.se/quizar/vad-kan-du-om-radioprogrammet-sommar/

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Använd inte för poster - Används bara för att styra placering
  • Redigerat 2021-05-26 15:17 av Carmarino
[Göstage]
0

8/10 även här.

Carmarino
0

Grattis Göstage! 🏆

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Göstage]
0

Grattis själv!🙂

Carmarino
0

Tack. 🙂

[GIKmio]
0

Jag fick 5/10. Det är bortåt 30 år sedan jag lyssnade på åtminstone ett helt sommarprat.

Carmarino
0

Hälften rätt är inte så dåligt. Det är ju lika mycket som Artur Ringart fick. 👍

[GIKmio]
0

Det enda svaret jag var säker på var att Kay Pollak hade sitt sommarprogram när bombattentaten i London skedde. Men det beror på att jag hade en fundering på att skapa ett inlägg om Sommar en gång i tiden och läste lite om saker runt programmet.

[GIKmio]
0

Oops nu försade jag mig 🤪 Det gick visst läsa kommentarerna innan man gjorde testet.

Carmarino
0

Just den frågan hade jag fel på. 🙂

kamera0710
0

Fyra rätt, var inte säker på någon enda fråga

Carmarino
0

Nej, det var inte lätta frågor direkt, så fyra rätt är inte så dåligt. 👍

[GIKmio]
0

#10 Och ändå bjussade jag på ett rätt svar om man läste kommentarerna innan 😎