Sean Connery har avlidit
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mannen som för många personifierade James Bond, men som även gjorde många andra stora roller har avlidit i en ålder av 90 år. Vila i frid! 🌹
- Redigerat 2023-01-02 15:39 av Carmarino
- Redigerat 2020-10-31 14:11 av [Göstage]
En fantastisk skådespelare som alltid kommer bli ihågkommen.
Inte för att jag har sett så många James Bond-filmer, men Sean Connery var min favorit (tillsammans med Roger Moore).
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Mannen med den fantastiska rösten😟
/Maria
Man undrar ju vilken/vilka som är hans favoritfilm/er för det finns en del att välja mellan, men undras om inte The rock och I rosens namn ligger i topp hos mig.
Jakten på Röd oktober och The rock är bland mina favoriter.
/Maria
#5:
Men attans, hur kunde jag förtränga Jakten på Röd Oktober. Ja den filmen åker ju direkt in på min topplista.
The Rock gillade jag. En annan film jag gillade är Det stora tågrånet.
Han lär ha haft filmhistoriens största gage (med tanke på hans insats) i rollen som Richard the Lionheart i Robin Hood.
Jag satt och väntade på honom hela filmen och så dök han upp med några repliker alldeles i slutet?😃
/Maria
- Redigerat 2020-10-31 16:29 av Maria
Den bästa skådespelaren har lämnat oss , ❤️ Har kollat alla Bond filmer han vart med i + många andra. 👍❤️
R.I.P ❤️
HH 🙂
Han är min favorit-Bond också. Han höll det på den mest trovärdiga nivån tycker jag.