Sony Walkman från förr
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En Sony Walkman hade jag för jättelänge sedan. Även flera andra freestyles 🙂
Det hände ofta att batteriet började ta slut, och lyckligtvis mindre ofta att bandet trasslade sig. Men det hände det också.
Jag kan ibland sakna med Walkman. Hade en som var riktigt tunn och i princip inte större än ett kassettfodral med knappar.
Det var också något charmigt med att musiken började gå långsammare när batterierna tog slut.
Vore kul om Spotify gjorde ett easter egg som simulerade samma sak. När telefonens batteri går under 5 % börjar musiken gå långsamt.
Mvh // Johan
Har faktiskt en Sony Walkman liggande på skrivbordet, snett bakom datorskärmen. Den funkar alldeles utmärkt fortfarande. 😄
Håller på och skriver rent en inspelning som jag gjorde med min farbror några månader innan han dog för 18 år sedan.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Jag har en liggandes i en garderob. Kassettluckan fattas men det hade nog gått att lyssna på ändå om jag haft ett kassettband 😊 Och hörlurar..
Jag kan skriva upp mig på listan också! Klart att man hade en Walkman! 😃
💖🧡💛💚💙💜
#3: Har hörlurar också, men jag tog ur dem när jag skulle fotografera den. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#4: Ja, jag har haft flera stycken. Den här är nog den senaste tror jag - och den som fungerar. 😄