Utvecklingen under 30 år: EA NHL
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
EA NHL 1991 fram till EA 2022. Man kan lugnt säga att det hänt en hel del på 30 år 😎😁 Men vi klagade inte i begynnelsen då NHL 1991 var betydligt bättre än flera föregångare. Detta är någon dom flesta av dåtidens gamers oavsett vilken form av spel man spelade då känner igen sig i..
Ja, det är verkligen skillnad. Fast jag kan många gånger tycka att det var mer charm i de äldre spelen, som inte var så perfekta. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#1 När man ser hur spelen utvecklats idag. Det är mycket på Youtube och även på TV där man presenterar nya spel. Det är som att det är en film som ungdomarna styr händelserna i. Saknar också dom gamla spelen där karaktärerna var tecknade och inte såg så mänskliga ut 🙂
#2: Samma gäller för övrigt tecknade filmer. Det var mer "själ" i de tecknade figurerna förr, när de inte var i 3D - konstigt nog. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kör en liknande med FIFA spelen från 1994 fram till idag.
Jag minns när jag spelade NHL på 90-talet och man spelade med landslag så ingick endast spelare från NHL i lagen. Dom landslag som knappt hade spelare i NHL ersatte dom med påhittade spelare och namn 🙂
#4 Är helt okunnig om dessa spel, men såg en artikel om att den version av Fifaspelet som nu släpps blir den sista.
"Människan är motsägelsefull- vi söker oftast den lättaste vägen samtidigt som vi mår bäst när vi utmanar oss." (Emma Frans)
- Redigerat 2022-10-02 12:00 av Fornöga