God Jul till alla nostalgiker

#0 Det samma till dig och alla medlemmar och besökare- hoppas tomtens säck är fylld med nostalgiklappar inför det kommande året! 😉
"Människan är motsägelsefull- vi söker oftast den lättaste vägen samtidigt som vi mår bäst när vi utmanar oss." (Emma Frans)
#1: Som synes på bilden i #0 ligger det bara en klapp under min julgran. Vi brukar ju inte ge julklappar längre, men den här fick jag helt oväntat av en kompis. Så den får ligga under granen till imorgon när jag ska ha julklappsutdelning. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
God Jul till er alla!🤶☃️🎅🎄
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
God jul, från ett (än så länge) vintrigt Jämtland. Men i natt ska det tyvärr slå om och bli plusgrader igen.
Spännande form på paketet är det månne en varningstriangel?
God Jul 🎄
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
#5: Tror det är för litet för att vara en varningstriangel. Gissar - och hoppas på - en chokladkartong. 😋
Ska försöka komma ihåg att visa innehållet när jag packat upp det.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
God Jul! 🧑🎄
En God Jul till er alla….🎄🎅🎄
"Don't Panic" (Douglas Adams)
Ser fantastisk god ut!
Bättre än en varningstriangel 😊
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
#10: Helt enig med dig där. 😁