Nostalgi iFokus

Nostalgi

Etiketttv
Läst 209 ggr
Carmarino
2

Badhotellet

I kväll klockan 20.00 visar TV4 första avsnittet av den danska serien Badhotellet. Det är säsong 8 och på grund av coronapandemin blev det bara fem avsnitt. Samtliga fem avsnitt finns redan nu att se på TV4 Play.

https://www.tv4play.se/program/badhotellet

Jag tycker det är en väldigt bra och välgjord serie, så jag ser fram emot att se den här säsongen också. Brukade tidigare alltid se den på dansk TV, men tyvärr så gjorde ComHem så att de danska kanalerna försvann ur mitt utbud när de gick över till digitala sändningar. 😠

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Streama Badhotellet direkt på webben och i våra appar. Se hela programmet och mycket mer på TV4 Play!
  • Redigerat 2022-05-31 17:43 av Carmarino
Pyttelite
0

Du kan se en del danska program på dr.dk även om de blir färre och färre.

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

• Redigerat 2021-05-17 17:42 av Pyttelite
Carmarino
2

#1: Jo, jag vet. Problemet är att de program jag vill se bara kan ses i Danmark. 😖😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Pyttelite
1

#2: Det är trist att det är så. 🙁

Carmarino
1

#3: Ja, verkligen.

Carmarino
0

Nu har jag sett alla fem avsnitten på TV4 Play. Kunde inte sluta titta. 😊
De är bara drygt 40 minuter långa, och reklampauserna på Play är betydligt kortare än på teven. Ibland är det ingen reklam alls utan bara "körsbärsträden" som syns i början av reklampauserna för tillfället.

Pyttelite
0

#5: Du får börja om!

Carmarino
1

#6: Visserligen var de bra alla fem avsnitten, men inte så att jag känner att jag måste se om dem direkt igen. 😄

Carmarino
0

I kväll börjar säsong 9 av Badhotellet på TV4. Samtliga 5 avsnitt finns redan att se på TV4 Play. Såg del 1 idag, och det var lika bra som övriga säsonger har varit.

https://www.tv4play.se/program/badhotellet/del-1-s%C3%A4song-9/13743557

Säsongsstart. Året är 1945 och Danmark är fritt igen. Amanda har fått en dotter sedan sist och återvänder nu till hotellet, som behöver omsorg efter tyskarnas ockupation. Nu har hon bara fem veckor på sig att få allt redo inför stamgästernas ankomst.
Maria
0

Nu har ytterligare en säsong av denna härliga serie kommit

/Maria

Carmarino
0

#9: Hade helt missat att jag gjort en tråd om det. Tack för att du påminde. Kommer inte att missa ett enda avsnitt kan jag säga. 😊

https://www.tv4play.se/program/476364080b7f3e3922ca/badhotellet?season=3cacac3b954d8cb4c2cd

Streama Badhotellet direkt på webben och i våra appar. Se hela programmet och mycket mer på TV4 Play!
Maria
0

Jag har kommit till avsnitt fyra och bara njuter😉

/Maria

Carmarino
0

#11: Kan tänka mig det. Jag har inte Plus så jag får vänta en vecka mellan varje avsnitt.

Maria
1

#12 Då får du njuta längre. 😉

/Maria

Carmarino
0

#13: Ja, så kan man ju också se det. 😊

Maria
1

Nu har jag sett färdigt alla avsnitten.
Lika härligt som vanligt.

/Maria

Carmarino
1

#15: Så bra. Såg avsnitt två igår och det höll lika hög klass som de övriga har gjort. 👍😊

Maria
1

Nu har jag sett om hela Badhotellet från säsong 1. 😄
Jag trodde jag kom ihåg allt men det gjorda verkligen inte.

/Maria

Carmarino
0

#17: Var den fortfarande lika bra? 😊

Maria
1

#18 Jaaa😃

/Maria