Bob Dylan, 80 idag
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Artisten, nobelpristagaren med mera Bob Dylan fyller 80 idag. Ingen idé att försöka sammanfatta hans karriär, men många av oss har säkert minnen förknippade med hans låtar och framträdanden under åren.
Ett tecken på hans storhet är att han under sin långa karriär förmått att få nya generationer som fans, utan att därför förlora sina gamla följare.
- Redigerat 2021-05-24 07:46 av [Göstage]
Grattis Bob! 🎂🎁
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Grattis Bob 🌹🎉🎂
HH 🙂
Grattis och tack Bob! 🎻🏆💐👍
Visst har vi minnen förknippade med hans låtar…
"Hva vet du om Bob Dylan" frågar NRK. Jag fick 6/10, vilket inte tynger mig alltför mycket...
#4: Lyckades gissa mig till en poäng mer än du, 7/10. 😄
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Fick 4 rätt. Två som jag kunde och två gissningar. Svårt.
- Redigerat 2021-05-24 17:35 av [[eskils_]]
3 rätt på bara gissningar.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Tror jag kunde 2 eller möjligen 3 av frågorna. Resten var gissningar. Så det gäller att ha tur också. 😊
Det finns ett klipp från Landvetter på 70-talet när en journalist var utsänd för att intervjua Dylan, men han var inte i form för att svara på frågor. Ett typiskt exempel på en dålig intervju och dålig stämning i televisionen 😊